Task Definition

PP1.3.GT.0306, R1, December 2021

Task Name: ÖİDB Çağrı Hizmetleri Personeli

Code: GT306

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

1.       ÖİDB ile ilgili gelen telefonların cevaplandırılarak bilgilendirme ve yönlendirmesini yapmak, destek hizmeti vermek.
2.       ÖİDB kurumsal maillere cevap vermek, bilgi yetersizliğinde ilgili kişilerin maillerine yönlendirmek.
 

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Çağrı hizmetleri personeli

Qualifications

En az ortaöğretim mezunu olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021