Task Definition

PP4.5.GT.0052, R1, December 2021

Task Name: İMİD Taşınmaz Kira, Tahsis ve Kayıt Ofisi Personeli

Code: GT52

Critical Task: No

Task, Authority and Responsibilities

  • Taşınmazların ihale, kiralama, tahsis, satış, devir ve kayıt işlemlerini yapmak.
  • Taşınmaz kayıtlarını icmal cetvellerine işlemek ve yıl sonunda strateji geliştirme daire başkanlığına bildirmek.
  • Kiraya verilen taşınmazların yıllık kira artışlarını TÜİK verilerine göre yaparak, kiracılara bildirmek ve takibini yapmak.
  • Kiraya verilen taşınmazların Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı tarafından hesaplanan su, elektrik ve ısınma bedellerinin enkdeks kontrolünü yapmak ve kiracılara tahakkuk ettirmek, tebliğ ve takibini yapmak.
  • Kiraya verilen taşınmazların kira sözleşmelerini takip etmek.
  • Taşınmazlar için oluşturulan komisyonların sekreterya hizmetlerini yürütmek ve takip etmek.
  • Kiraya verilen taşınmazların dönemsel denetimlerinin yapılması için Kantin denetim komisyonlarını oluşturmak, denetimlerin yapılmasını sağlamak, tespit edilen aksaklıkların giderilmesi için kiracılara bildirimde bulunmak.
  • Kiracılardan ve hizmet alıcılardan gelen şikayetlerin değerlendirilmesi ile sözleşme ve şartname hükümlerine göre çözüme kavuşturulmasını sağlamak.
  • 2018/8 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi kapsamında kurulan Taşınmaz İzin Komisyonu sekreterya işlemlerini yürütmek.
  • Taşınmazların hukuksal süreçlerinin Hukuk müşavirliği ile koordineli takip etmek.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Taşınmaz kira tahsis kayıt ofisi personeli

Qualifications

  • En az ortaöğretim mezunu olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021