Süreç

PP5.3, R0, Mayıs 2019

Paydaş İlişkileri Süreci

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: fyazici@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI:
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
  • Birimler arası yazışma
  • Kurumlar arası yazışma
  • Bireysel başvurular
  • Toplantı tutanakları
  • CİMER, BİMER ve Bilgi Edinme Talepleri
  • Gözden geçirme çıktıları
  • Anketler
  • Geri Bildirim Formu
  • OMÜ İş Takvimi
  • Ofis Ortamı
  • Bilgisayar vb. Teknolojik Altyapı
  • İnsan Kaynağı
  • EBYS
  • KAYSİS-Yasal Mevzuat
  • KALEM-Geri Bildirim Modülü
  • Web Sayfası
  • Geri Bildirim Noktaları Kutuları
  • Geri bildirim kaydı
  • Geri bildirim raporları
  • Memnuniyet raporları
  • Geri bildirim formu
Faaliyetler

F5.3.1 Paydaş geri bildirimlerinin alınması

Faaliyetin Amacı:
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
Rektör Yardımcısı
Geri Bildirim Kutusu Açma Görevlisi
PP.5.2.PRS.0001 OMÜ KALİTE GÜVENCE YÖNERGESİ
PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ
İzleme Kriterleri:

Riskler:

Paydaş iletişim sorumlularının kendilerine iletilen geri bildirimleri bilgisizlik nedeniyle hatalı kayıt altına alması
Geri bildirim kutularının zamanında açılmaması nedeniyle geri bildirimlerin geç kayıt altına alınması

F5.3.2 Geri Bildirimlerin Değerlendirilmesi ve İzlenmesi

Faaliyetin Amacı:
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
Rektör Yardımcısı
ORT-Süreç Koordinatörü
PP.5.2.PRS.0006 OMÜ UYGUN OLMAYAN ÜRÜN VE HİZMET PROSEDÜRÜ
    İzleme Kriterleri:

    Riskler:

    Geri bildirimlerin tüm paydaşlara açık olması nedeniyle paydaşlar tarafından doğru konu/birim/bildirim türü (öneri/istek, şikayet, memnuniyet) seçilememesi sonucu raporlamaların hatalı yansıması
    Geri bildirimlerin önem derecesinin belirlenmemesi sebebiyle üniversitenin prestij ve imajının olumsuz etkilenmesi

    F5.3.3 Geri Bildirim Faaliyetlerinin Tamamlanması ve Paydaşlara Bilgi Verilmesi

    Faaliyetin Amacı:
    Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
    Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
    Rektör Yardımcısı
      İzleme Kriterleri:

      Riskler:

      Süresi içerisinde tamamlanmayan geri bildirimler nedeniyle paydaş memnuniyet oranının düşmesi

      F5.3.4 Paydaş İlişkilerinin İyileştirilmesi

      Faaliyetin Amacı:
      Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
      Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
      Rektör Yardımcısı
      PP.5.2.PRS.0007 OMÜ İÇ TETKİK PROSEDÜRÜ
        İzleme Kriterleri:

        Riskler:

        Birim kalite sorumlularının “Yanıtla ve Düzeltme Oluştur” butonlarını hata kullanması nedeniyle üniversitenin Düzeltme sayısının gerçek değerini yansıtmaması

        İzleme Kriterleri

        Kod İzleme Kriteri Durumu İzleme Sıklığı İlgili Birimler Gerçekleşen Değer
        İK5.3.1.1 Alınan talep/öneri sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.1.3 Alınan şikayet sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.2.1 Geç/yanlış değerlendirme sebebiyle sonuçlandırılamayan başvuru sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.3.1 Tamamlanamayan geri bildirim sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.3.2 İşlem tamamlandığı bilgisi verilmeyen başvuru sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.3.3 Ara bilgilendirme yapılması gerektiği halde ara bilgilendirme yapılmayan başvuru sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.4.1 Etkin olmayan geri bildirime dayalı düzeltici faaliyet/iyileştirme sayısı Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.4.2 Öğrenci memnuniyet düzeyi Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.4.3 Hasta/hasta yakını memnuniyet düzeyi Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.4.4 Akademik personel memnuniyet düzeyi Aktif 12 0 Hedefler
        İK5.3.4.5 İdari personel memnuniyet düzeyi Aktif 12 0 Hedefler