Süreç

PP4.5, R2, Ekim 2021

Destek Hizmetleri Süreci

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: fyazici@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: Taşınmazların yönetim işlemlerini, Koruma ve Güvenlik hizmetlerini, Araç İşletme işlemlerini, Posta ve Kargo Hizmetlerini, Temizlik Hizmetlerinin yasalara uygun, ekonomik ve etkin bir şekilde yerine getirilmesini sağlamaktır.
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
  • Taşınmaz Tahsis ve Devir Protokolü
  • Tapu Kaydı
  • Araç Talep Formları (Kampus içi, İl içi, İl dışı)
  • Personel Başvurusu
  • Araç Bakım Talep Formu
  • Posta/Kargo Gönderisi
  • Kiralama Ihale Onay Formu
  • Araç Tanıtım Formu
  • Konut Tahsis Talep Beyannamesi
  • Ziyaret ve Giriş Talebi
  • Telefon Çağrıları
  • Görev Planı
  • Birimlerarası Yazışmalar
  • Görev Tanım Formu
  • Nöbet Çizelgeleri
  • Kurumlararası Yazışmalar
  • Özel Güvenlik Görev Planı
  • Günlük Temizlik Takip Çizelgesi
  • Kargo Gönderi Fişi
  • Ofis Ortamı
  • Teknolojik Altyapı, Donanım ve Ofis Yazılımları
  • İnsan Kaynağı
  • EBYS
  • KAYSİS-Yasal Mevzuat
  • Kampus İzleme Merkezi
  • Kamera Sistemleri
  • İhbar Hattı
  • Motorlu Araçlar
  • Araç Bakım İstasyonu
  • Güvenlik Ekipmanları
  • Temizlik Araçları
  • Tur Kontrol Sistemi
  • Temizlik Malzemeleri Sistemi
  • MYS Harcama Yönetimi Sistemi
  • KBS Kamu Taşıt Kontrol Sistemi
  • Taşınır Kayıt Sistemi
  • Takip Sistemi Otomasyonu (Arvento)  
  • Taşınmaz Cetvelleri

  • Taşıt Görev Emri

  • Araç Bakım-Onarım Formu

  • Araç Malzeme İstek Formu

  • Taşıt Tanıtım Kartı

  • Kamera Görüntü Kayıtları

  • Lojman Tahsis Belgesi

  • Olay Tutanağı

  • Ziyaretçi Kayıtları

  • Temizlik Kontrol Çizelgeleri

  • Devir Teslim Defteri Kayıtları

  • Kargo Teslim Tutanağı

  • Posta Alındısı

  • İhale Komisyon Kararı

  • İhale Onayı

  • İhale Komisyonu Görevlendirme Yazısı

  • Kurumlararası Yazışmalar

  • Araç Takip Sistemi Verisi (Arvento)

  • Tahsis Kararı

  • Kamu Konutları Giriş Tutanağı (6 sayılı cetvel)

  • Kamu Konutları Geri Alma Tutanağı (8 sayılı cetvel)

  • Ödeme Emri 

  • Harcama Talimatı

  • Kira Tahsilat Listesi

Faaliyetler

F4.5.4 Posta ve Kargo Hizmetleri

Faaliyetin Amacı:
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
İMİD İdari ve Destek Hizmetleri Birimi Yöneticisi
İMİD Posta Hizmetleri Ofis Personeli
İMİD Posta Hizmetleri Ofis Sorumlusu
İMİDB İdari ve Destek Hizmetleri Ofis Sorumlusu
İdari ve Mali İşler Daire Başkanı
    İzleme Kriterleri:

    İzleme Kriterleri

    Kod İzleme Kriteri Durumu İzleme Sıklığı İlgili Birimler Gerçekleşen Değer
    İK4.5.1.1 Taşınmazlara ait itiraz veya şikayet sonrası iptal edilen ihale sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.1.3 Kantin Kafeteryalarda yapılan denetimlerde bulunan olumsuzluk sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.2.1 Zamanında gerçekleşmeyen devriye sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.2.2 Müdahale edilemeyen çağrı sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.2.3 Trafik kazası sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.2.4 Müdahale edilemeyen öğrenci olayları (protesto, bildiri ve basın açıklaması) sayısının toplam öğrenci olayları (protesto, bildiri ve basın açıklaması) sayısına oranı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.2.5 Müdahale edilemeyen asayiş olayları (hırsızlık, yaralama vb) sayısının toplam asayiş olayı sayısına oranı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.2.6 Müdahale edilemeyen açık bırakılan kapı, pencere, su ve elektrik tutanak sayıları Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.3.1 Hizmet sırasında oluşan trafik cezası sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.3.2 Hizmet sırasında oluşan trafik kazalarındaki kusurlu şoför sayısının toplam trafik kazaları sayısına oranıı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.3.3 Araç takip sisteminde tespit edilen uygunsuzluk sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.4.1 Zamanında gönderilmeyen giden kayıtlı posta sayısı Aktif 12 0 Hedefler
    İK4.5.5.1 Temizlik memnuniyet anketi sonuçlarındaki olumsuz cevap sayısı Aktif 12 0 Hedefler