Görev Tanımı

PP4.7.GT.0113, R1, Aralık 2021

Görev Adı: SKSDB Gündüz Bakımevi Sorumlusu

Kod: GT113

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Yıllık eğitim planlamalarını yaparak birim kuruluna sunmak.
  • Gündüz Bakımevi personeli üzerinde genel yönetim ve denetimi yapmak.
  • Aylık yemek menüsünü hazırlamak ve günlük üretimin kontrol ve denetimini yapmak.
  • Gündüz Bakımevinin temizlik ve düzenini, binanın iç ve dış güvenliğini sağlamak ve sivil savunma ile ilgili tedbirleri almak.
  • Eğitim öğretim ve sosyal faaliyetler için gerekli olan ders araçları, malzeme ve materyalin temin edilmesi, korunması ve bakımını sağlamak.
  • Birimle ilgili kurum içi ve dışı yazışmaları yapmak.
  • Birimle ilgili istatistiki bilgileri hazırlamak ve raporlamak.
  • Gündüz Bakımevinin aylık gelir tablosunu hazırlamak.
  • Birim çalışanları ile üst yöneticiler arasında bilgi alışverişini sağlamak.
  • Birim bünyesinde yürütülen faaliyetlerle ilgili bilgi edinme taleplerini değerlendirmek, yanıtlamak ve uygun bulunanları yerine getirmek.  
  • Özel günlerin planlanmasında ve uygulanmasında personeline rehberlik etmek.
  • Ateşli ve bulaşıcı hastalık taşıyan çocukların velisine bilgi vermek ve veli gelene kadar bu çocukları gözetim altında tutmak.
  • Çocuklara verilen günlük yemeklerden alınan numunelerin uygun ortamda 72 saat süre ile saklanmasını sağlamak.
  • Gündüz Bakımevinde çalışan Kısmi Zamanlı Öğrencilerin puantajlarını hazırlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Eğitmen

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin en az lisans programlarından ( Tıp, hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile sosyal hizmetler, psikoloji, sosyoloji, çocuk gelişimi, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, eğitim, ev ekonomisi ve hemşirelik alanlarında en az 4 yıllık eğitim veren fakülte veya yüksekokullar) mezun olmak veya öğretim elemanı olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021