Görev Tanımı

PP1.3.GT.0149, R1, Aralık 2021

Görev Adı: ÖİDB Not İşlemleri Ofisi Personeli

Kod: GT149

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Öğrencinin DGS, Yatay Geçiş, İkinci Üniversite, Farabi, Erasmus sebebiyle alıp başarılı olduğu ve birimler tarafından kurul kararı ile bildirilen derslerin intibak notlarını bilgi yönetim sistemine işlemek.
  • Not Bildirim, Not Düzeltme, Tek Ders Not Bildirim, Ek Sınav Not Bildirim formlarını sisteme işlemek.
  • Yabancı Dil muafiyet notlarını sisteme işlemek.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Not işlemleri personeli

Aranan Nitelikler

  • En az ortaöğretim mezunu olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021