Görev Tanımı

PP4.1.GT.0217, R0, Mayıs 2019

Görev Adı: İMİDB Satın Alma Birimi İhale Ofisi Personeli

Kod: GT217

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • İhale işlemlerini (talep/teknik şartname değerlendirme, planlama, yaklaşık maliyet, ihale dokümanı, ilan, ihale komisyonu, itiraz değerlendirme vd. işlemler) gerçekleştirmek ve takip etmek.
  • Sözleşme, teminat ve muayene kabul işlemlerinin yapılmasını sağlamak ve takip etmek.
  • Süreklilik arz eden alımların (elektrik, akaryakıt, doğalgaz, personel taşıma vb.) düzenli bir şekilde gerçekleştirmek ve takip etmek.
  • Satın alma işlemleri ile ilgili bütçe takibini yapmak.
  • Kurum içi ve dışı yazışmaları yapmak.
  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında Başkanlığa bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.
  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine bilgi girişlerini doğru ve zamanında yerine getirmekten sorumludur.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: İhale Ofisi personeli

Aranan Nitelikler

  • En az ortaöğretim mezunu olmak.