Görev Tanımı

PP4.3.GT.0024, R1, Aralık 2021

Görev Adı: PDB Özlük İşlemleri Birim Sorumlusu

Kod: GT24

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Ayrılan personelin ve Birim Değişikliklerini günlük deftere işlemek.
  • Askere sevk işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
  • Askerlik dönüşü personelin göreve başlatılma işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
  • Personelin hizmet belgesi veya çalıştığına dair belge isteği yazılarının hazırlanmasını sağlamak.
  • Her yılın sonunda İmza Sirkülerinin hazırlanarak Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Samsun İl Müdürlüğüne göndermek.
  • İstatistiki bilgileri hazırlamak.
  • Hususi ve Hizmet pasaport işlemlerini yapılmasını sağlamak.
  • Nakil gidenlerin ve istifa edenlerin kadro boşaltma işlemlerini yapmak.
  • Emeklilik işlemlerini yapılmasını sağlamak.
  • Naklen ayrılan personelin özlük dosyalarının gönderilmesini sağlamak.
  • İntibak işlemlerinin yapılmasını sağlamak. (Öğrenim, Doktora, yüksek lisans, hazırlık sınıfı ve SSK Değerlendirilmesi)
  • Her ayın ilk haftasında yapılan derece terfi, kademe terfi, kıdem terfi işlemlerini takip etmek.
  • Personelin izin işlemlerinin yazılım sistemi (UNİPA) üzerindeki mevzuat gereği güncellemelerini yazılım sistemi destek hizmetleri ile koordinasyonu sağlayarak yürütmek.
  • Birimleri tarafından izni girilen personelin bilgisini izin işlemleri ofisi personeline iletmek.
  • Arşiv işlemlerini yapılmasını sağlamak.
  • Birim bünyesinde yürütülen faaliyetlerle ilgili bilgi edinme taleplerini değerlendirmek, yanıtlamak ve uygun bulunanları yerine getirmek.
  • Disiplin işlemleri ile ilgili süreçlerin takibini yapmak.
  • Özlükle ilgili diğer işlemlerin takibini yapmak.
  • Kurum içi ve dışı yazışmalar yapmak.
  • Birim çalışanları ile birim yöneticisi arasında bilgi alışverişini sağlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Özlük işlemleri birimi yöneticisi

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin en az ön lisans programlarından mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021