Görev Tanımı
PP5.1.GT.0249, R0, Mayıs 2019
Görev Adı: Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkan Yardımcısı
Kod: GT249
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Daire Başkanının bilgisi ve onayı dahilinde, bağlı birimlerde çalışan personel üzerinde genel yönetim, denetim ve işbölümü yapmak, çalışma düzeni kurmak, yetiştirmek ve hizmet içi eğitim sağlamak.
- Dairenin gelir - gider bütçe ve çalışma programı taslağını hazırlamak ve Yönetim Kuruluna sunulmak.
- Dairenin hizmetlerini uygun araçlarla öğrencilere duyurmak ve öğrencilern yararlanması için gerekli ortamın oluşmasını sağlamak.
- Dairenin kurum içi ve dışı yazışmalarının yapılmasını sağlamak.
- Daire çalışanları ile Başkanlık arasında bilgi alışverişini sağlamak.
- Dairenin faaliyetleri ile ilgili olarak yapılan bilgi edinme taleplerini değerlendirmek, yanıtlamak ve uygun bulunanları yerine getirmek.
- Etik kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
-
Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında üst amirine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
- Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerin kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
- Yapacağı iş ve eylemleri şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
- İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili olarak alınan tedbirleri uygulamak.
- Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine bilgi girişlerini doğru ve zamanında yerine getirmekten sorumludur.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Diğer birim yöneticileri
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.
Görev Adı: Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkan Yardımcısı
Kod: GT249
Hassas Görev: Hayır
Görev, Yetki ve Sorumluluklar
- Daire Başkanının bilgisi ve onayı dahilinde, bağlı birimlerde çalışan personel üzerinde genel yönetim, denetim ve işbölümü yapmak, çalışma düzeni kurmak, yetiştirmek ve hizmet içi eğitim sağlamak.
- Dairenin gelir - gider bütçe ve çalışma programı taslağını hazırlamak ve Yönetim Kuruluna sunulmak.
- Dairenin hizmetlerini uygun araçlarla öğrencilere duyurmak ve öğrencilern yararlanması için gerekli ortamın oluşmasını sağlamak.
- Dairenin kurum içi ve dışı yazışmalarının yapılmasını sağlamak.
- Daire çalışanları ile Başkanlık arasında bilgi alışverişini sağlamak.
- Dairenin faaliyetleri ile ilgili olarak yapılan bilgi edinme taleplerini değerlendirmek, yanıtlamak ve uygun bulunanları yerine getirmek.
- Etik kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
- Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında üst amirine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.
- Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerin kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
- Yapacağı iş ve eylemleri şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
- İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili olarak alınan tedbirleri uygulamak.
- Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine bilgi girişlerini doğru ve zamanında yerine getirmekten sorumludur.
Vekalet Durumu
Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Diğer birim yöneticileri
Aranan Nitelikler
- Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.