Görev Tanımı

PP1.4.GT.0253, R2, Ekim 2022

Görev Adı: Mevlana Kurum Koordinatörü

Kod: GT253

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Üniversite ile YÖK arasındaki iletişimi ve koordinasyonu sağlamak
  • Protokoller: Mevlana Programı çerçevesinde yurtdışındaki üniversiteler ile ikili işbirliği   kurmak, sürdürmek ve geliştirmek; prosedürlerin takibi, diğer üniversitelerle yazışmalar, anlaşma formlarının doldurulmasında destek, imza sürecinin takibi, anlaşma asıllarının saklanması, anlaşmaların posta ile gönderilmesi; yeni anlaşmalar yapılması ve Erasmus+ Programı prosedürlerinin doğru bilinmesi için akademik birim koordinatörlerini prosedür hakkında bilgilendirmek ve teşvik etmek
  • İkili anlaşmaların kontenjanlarını ve YÖK kararlarını değerlendirerek her akademik yıl için program başvurularını yapmak
  • Mevlana Programının kurum genelinde ve birimler düzeyinde tanıtılması amacıyla web sayfası ve sosyal medya araçlarını etkin bir şekilde kullanmak; etkinliklerini planlamak ve yönlendirmek
  • Mevlana programı kapsamında yapılan faaliyetler için ve programın tanıtılması için yazılı ve görsel materyaller hazırlamak
  • Hareketliliğin planlama, koordinasyon, seçim ve gerçekleşme faaliyetlerinin takibi
  • Hibelerle ilgili olarak Harcama Yetkilisi görevini yerine getirmek
  • Yıllık hareketlilik faaliyetlerine yönelik nihai raporu YÖK’e  sunmak
  • Öğrenci ve personele Mevlana Programı ile ilgili danışmanlık yapmak ve problemlerin çözümlerinde destek sağlamak
  • Mevlana Programı çerçevesinde eylem planlarını ve stratejileri oluşturarak üst yönetime raporlamak,
  • Mevlana Kurum Koordinatörlüğü çalışanlarına görev alanlarına göre gerekli görev dağılımını yapmak
  • Üniversitenin uluslararasılaşma vizyonuna katkıda bulunmak

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

  • (Harcama Yetkilisi olarak vekalet bırakamıyor)/İdari Görevlerde Uluslararası İlişkiler Birim Başkanı

Aranan Nitelikler

  • Uluslararası Akademik İşbirliği konusunda tecrübe

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
2 25.10.2022