Görev Tanımı

PP4.5.GT.0321, R1, Aralık 2021

Görev Adı: İMİD Memur Tahakkuk Ofisi Personeli

Kod: GT321

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Akademik ve İdari Personelin özlük hakları ile ilgili tahakkuk işlemlerini gerçekleştirmek.
  • Personele ilişkin harcırah işlemlerini gerçekleştirmek.
  • Personele ilişkin icra işlemlerini yapmak.
  • Personele ilişkin ek ders ve fazla mesai işlemlerini yapmak.
  • Personele ilişkin sosyal güvenlik pirim kesintilerini ve bildirimlerini yapmak ve takip etmek.
  • İşe giriş ve çıkış bildirimleri ile ilgili işlemleri yapmak.
  • Kurum içi ve dışı yazışmaları yapmak ve takip etmek.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Memur Tahakkuk Ofisi Personeli

Aranan Nitelikler

  • En az ortaöğretim mezunu olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021