Görev Tanımı

PP5.1.GT.0331, R2, Ekim 2022

Görev Adı: Toplantı Salonu Sorumlusu

Kod: GT331

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Salonu kullanıma her zaman hazır bulundurmak.
  • Toplantı öncesi salonun havalandırılması, kullanılacak cihazların açılması ve toplantı sonrası uygun bir şekilde kapatılmasını sağlamak.
  • Toplantı sonrası salonun temizliğini yaptırmak. Belirli zaman aralıklarında genel temizlik yapılmasını sağlamak.
  • Bilgisayarların güncelliğini kontrol etmek ve salondaki sistemle uyumlu çalışmasını sağlamak.
  • Salon içerisinde oluşan her türlü arıza ve eksiklikleri ilgili birime ileterek giderilmesini sağlamak.
  • Üniversitemiz dışında başka bir kurum tarafından salonda yapılacak olan toplantı faaliyetlerinde ihtiyaç duyacağı desteğin verilmesini sağlamak.
  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.
  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.
  • Görevlerini doğru ve zamanında yerine getirmekten sorumludur.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

  • Birim yöneticisinin görevlendireceği personel

Aranan Nitelikler

  • En az lisans mezunu olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
2 26.10.2022