Görev Tanımı

PP4.4.GT.0338, R1, Aralık 2021

Görev Adı: Program İşlemleri Personeli

Kod: GT338

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Birimlerden gelen yeni bölüm, program, anabilim/anasanat dalı açılması teklif dosyalarını YÖK formatına ve eğitim komisyonu değerlendirme kriterlerine uygunluğunu incelemek, eksiklikleri gidermek, MYO taleplerini MEYOK kuruluna sunmak, uygun görülenleri eğitim komisyonuna ve senatoya sunmak.

  • Birimlerden gelen yeni öğrenci alım taleplerini YÖK formatına ve eğitim komisyonu değerlendirme kriterlerine uygunluğunu incelemek, eksiklikleri gidermek, MYO taleplerini MEYOK kuruluna sunmak, uygun görülenleri eğitim komisyonu ve senatoya sunmak.

  • MYO, yüksekokul, fakülte, enstitü kurulması taleplerini YÖK formatına uygun olarak düzenlemek, eğitim komisyonuna ve senatoya sunmak.

  • Bölüm, program, anabilim/anasanat dalı adı değişikliği gerekçeli kararını eğitim komisyonu kararı ile senatoya sunmak.

  • Bölüm, program, anabilim/anasanat dalı açılması, yeni öğrenci alınması, MYO, fakülte, enstitü kurulması ile ilgili senato kararlarını YÖK'e bildirmek.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Müfredat düzenleme ofisi personeli

Aranan Nitelikler

  • En az ortaöğretim mezunu olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021