Görev Tanımı

PP4.6.GT.0355, R1, Aralık 2021

Görev Adı: Danışma Kütüphanecisi

Kod: GT355

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

- Sorumlu olduğu katta salonlarda ve çalışma alanlarındaki materyallerin tertip ve düzeninin kontrol edilmesi ve sağlanması.
- Sorumlu olduğu kattaki raf düzenini denetlemek ve varsa aksaklıkların giderilmesi hususunda Paydaş Geri Bildirim Prosedürü ’ne göre çalışmalar yapmak.
- Raflarda bulunan materyallerin yıpranma durumunun  tespitini ve kontrolünü koordine etmek.
- Teknik hazırlık işlemlerinin yenilenmesi gereken materyallerin ilgili birime iletilmesini koordine etmek.
- Hasarlı ya da yıpranmış materyallerin  ciltlenmesi için ilgili birime iletilmesini koordine etmek.
- Dolaşım ve Teknik Hizmetler Biriminde bekleyen materyallerin raflarına zamanında yerleştirilmesini koordine etmek.
- Sorumlu olduğu katta, gerekli görüldüğü takdirde OMÜ Risk ve Fırsatlar Prosedürü ‘ne göre tespitler yaparak çözüm önerileri sunmak.
- Sorumlu olduğu katta, gerekli görülmesi halinde düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerin organizasyonunu sağlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: KDDB Kullanıcı Hizmetleri Birimi Yöneticisi

Aranan Nitelikler

Üniversitelerin lisans programı Bilgi ve Belge Yönetimi bölümünden mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021