Görev Tanımı

PP5.2.GT.0367, R2, Eylül 2022

Görev Adı: Süreç Yönetimi Ofisi Personeli

Kod: GT367

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Süreç yöneticisi/kalite sorumlusu ile ilgili görevlendirme çizelgesini güncel tutmak, gerekli değişiklikleri KALEM yazılımı üzerinden yapmak,
  • Yıllık eylem planını KALEM yazılımına aktarmak,·
  • Süreç planları güncelleme talepleri ile ilgili gerekli yazışmaları yapmak,·
  • Karar verilen güncellemelere ait KALEM yazılımında gerekli işlemleri yapmak,

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Diğer Süreç İzleme Ofisi Personeli

Aranan Nitelikler

En az lisans mezunu olmak

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
2 19.09.2022