Görev Tanımı

PP4.7.GT.0092, R1, Aralık 2021

Görev Adı: SKSDB Yurt Yönetim Personeli

Kod: GT92

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Yurtla ilgili kurum içi ve dışı yazışmaları yapmak.
  • Yurda barınma başvurusunda bulunan öğrencilerin başvurularını almak ve yerleştirme hakkı kazananların kayıt işlemlerini yapmak.
  • Yurda yerleştirilen ve ayrılan öğrencilerin kimlik bilgilerini süresi içinde ilgili emniyet birimlerine bildirmek.
  • Öğrencileri yurtta uyulması gereken kurallar hakkında bilgilendirmek ve uyulup uyulmadığını denetlemek.
  • Öğrencilerin yurt aidatı ve güvence bedeli ücretlerininin kaydını tutmak ve süresi içinde ödenip ödenmediğini kontrol etmek.
  • Yurt binasının iç ve dış temizliğini denetlemek, sürdürülebilir bir temizlik ve hijyen sağlamak.
  • Yurt binası, eklentileri ve taşınırların rutin kontrollerini yapmak, bakım ve onarım ihtiyacını tespi etmek ve yaptırmak.
  • Yurt giriş ve çıkışlarını kontrol etmek.
  • Yurdun iç güvenliğini (cam, balkon, doğalgaz, elektrik, su vb.) sağlamak.
  • Yangın vb. acil durumlarda yurdun boşaltılması için yangın merdiveni ve acil çıkış kapılarının kullanılabilir durumda bulunmasını sağlamak.
  • Elektrik, su ve doğalgaz kullanımında gerekli tasarruf tedbirlerini almak, uygulamak ve öğrencileri bu yönde bilinçlendirmek.
  • Yurtla ilgili istatistiki bilgileri hazırlamak ve raporlamak.
  • Yurt faaliyetleri ile ilgili bilgi edinme taleplerini değerlendirmek, yanıtlamak ve uygun bulunanları yerine getirmek.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Yurt Yönetim Personeli

Aranan Nitelikler

  • En az ortaöğretim mezunu olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021