Task Definition

PP4.5.GT.0390, R1, December 2021

Task Name: İlk Yardım Servisi Görevleri

Code: GT390

Critical Task: Yes

Task, Authority and Responsibilities

  • Taarruzlar neticesinde meydana gelen kazalarda yaralılara ilkyardım yapmak.
  • Ölülerin kimliklerini tespit etmek, sahiplerine teslimi veya cesetlerin gömülmesini sağlamak ve bıraktıkları eşyaların tespitini sağlamak.
  • Yaralıların hastanelere taşıma işlemini yapmak,
  • Görev nispetin de, diğer servislere yardımcı olmak.
  • Personele verilecek İlk Yardım Torbalarında noksan olan malzemelerinin tamamlanması şahsi ve hizmet malzemelerinin dağıtılması, bunun kendisinden sonra nasıl dağıtılacağının öğretilmesi.
  • İkaz ve alarm sırasında servis toplanma yerlerinde toplanmak. Panik ve yağmacılığı da önleyici tedbirler almak. Bu sırada hastalananlara ilkyardımı yapmak.
  • Tehlike geçtikten sonra sığınak veya müessesenin diğer bölümlerinde meydana gelebilecek yaralılara ilkyardımı yapmak, yaralıların ayırımını yapmak, hastaneye gitmesi gerekenleri hastaneye sevk etmek.
  • KBRN ile bulaşmış sahaları tespit ederek, bölümde kalmış personelin temizlenmesine yardım etmek. Görevinin müsaadesi nispetinde ölülerin gömülmesine yardım etmek.
  • Servis Bünyesinde görevli Ekip Başı, Servis Amiri ve Amir Yardımcısının görevleri hakkında bilgi sahibi olmak.

Joint Responsibility

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Power of Attorney

  • Diğer servis personeli

Qualifications

  • En az ortaöğretim programlarından Mezun olmak.

Revision History

Revision Number Revision Explanention Revision Date
1 13.12.2021