Görev Tanımı

PP4.8.GT.0185, R1, Aralık 2021

Görev Adı: Alt Yapı Ofisi Sorumlusu

Kod: GT185

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

  • Üniversitemizin tüm kampüslerindeki bina ve tesislerin hizmete alınmış temiz su, pis su, doğalgaz, ısıtma, soğutma, buhar, sıcak su gibi mekanik altyapının sürekli olarak hizmet vermesi için gerekli çalışmaları yürütülmesini sağlamak
  • Malzeme temini yoluyla mevcut personel kullanılarak küçük ölçekli bakım ve onarımları yapmak,  doğrudan temin kapsamındaki bakım onarım işlerini yaptırmak.
  • Bina ve tesislerin işletme, bakım ve onarımı ile ilgili hizmet alımı ihalelerine esas şartnameleri hazırlamak, kontrollük ve kabul işlemlerini yapılmasını sağlamak
  • Temiz su arıtma tesisi ve 1. ve 2. ısı merkezlerini idare etmek.
  • İlgili birimler için su ve doğalgaz gibi tüketim verilerini temin etmek.
  • Üniversitemizin tüm kampüslerindeki altyapı planlarını derlemek ve güncel tutmak.
  • Üniversitemiz binalarının enerji performans kayıtlarının tutulması ve enerji verimliliğinin artırılması için gerekli çalışmaları yapmak.
  • Üniversitemiz mekanik altyapısı ile ilgili öncelikli büyük onarım ve tesis ihtiyacını belirleyerek yatırım teklifi sunmak.
  • Sorumlu olduğu birimin sevk ve idaresini sağlamak.
  • Sorumlu olduğu personelin çalışma saatleri ve izinlerinin kontrolünü sağlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Görevinde bulunmadığı zamanlarda vekâlet edecek unvan: Makina işletme personeli veya diğer ofis sorumluları

Aranan Nitelikler

  • Üniversitelerin en az lisans programından makine mühendisliği bölümü mezunu olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021