Görev Tanımı

PP4.8.GT.0438, R1, Aralık 2021

Görev Adı: Altyapı Şube Müdürü

Kod: GT438

Hassas Görev: Hayır

Görev, Yetki ve Sorumluluklar

a. Üniversitemizin tüm kampüslerindeki bina ve tesislerin hizmete alınmış temiz su, pis su, doğalgaz, ısıtma, soğutma, buhar, sıcak su gibi mekanik altyapının sürekli olarak hizmet vermesi için gerekli çalışmaları yürütülmesini sağlamak
b. Malzeme temini yoluyla mevcut personel kullanılarak küçük ölçekli bakım ve onarımları yapmak,  doğrudan temin kapsamındaki bakım onarım işlerini yaptırmak.
c. Bina ve tesislerin işletme, bakım ve onarımı ile ilgili hizmet alımı ihalelerine esas şartnameleri  hazırlamak, kontrollük ve kabul işlemlerini yapılmasını sağlamak
d. Temiz su arıtma tesisi ve 1. ve 2. ısı merkezlerini idare etmek.
e. İlgili birimler için su ve doğalgaz gibi tüketim verilerini temin etmek.
f. Üniversitemizin tüm kampüslerindeki altyapı planlarını derlemek ve güncel tutmak.
g. Üniversitemiz binalarının enerji performans kayıtlarının tutulması ve enerji verimliliğinin artırılması için gerekli çalışmaları yapmak.
h. Üniversitemiz mekanik altyapısı ile ilgili öncelikli büyük onarım ve tesis ihtiyacını belirleyerek yatırım teklifi sunmak.
i. Sorumlu olduğu birimin sevk ve idaresini sağlamak.
j. Sorumlu olduğu personelin çalışma saatleri ve izinlerinin kontrolünü sağlamak.

Ortak Sorumluluklar

  • Etik Kurallara uygun davranışlarda bulunmak, görevlerini yerine getirmek.

  • Mevzuatı takip etmek, değişiklikler hakkında birim üst yönetimine bilgi vererek ilgili iş ve işlemleri yerine getirmek.

  • Görevi ile ilgili tüm faaliyetlerini kalite geliştirme ve iç kontrol sistemi tanım ve düzenlemelerine uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Yapacağı iş ve eylemleri, şeffaflık, hesap verebilirlik ve katılımcılık anlayışı içerisinde ve kamu kaynaklarını verimli kullanılacak biçimde yerine getirmek.

  • İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili tedbirlere uymak.

  • Görevlerini ve kullandığı otomasyon sistemlerine doğru ve zamanında bilgi girişlerini yapmak.

  • Kalite politikaları ve prosedürlerinden haberdar olmak ve gerekli hallerde güncellenmesine katkı sunmak.

  • PP.5.3.PRS.0001 OMÜ PAYDAŞ GERİ BİLDİRİM YÖNETİMİ PROSEDÜRÜ gereğince paydaşlarla nezaketli olarak iletişim kurmak, geri bildirim kaynaklarından ulaşan paydaş bildirimini birim paydaş iletişim görevlisine iletmek.

  • Kurumun iç ve dış tetkik/değerlendirme süreçlerine katılım sağlamak.

Vekalet Durumu

Daire Başkan Yrd.

Aranan Nitelikler

Üniversitelerin en az lisans programlarından mezun olmak.

Revizyon Geçmişi

Revizyon Numarası Revizyon Gerekçesi Revizyon Tarihi
1 13.12.2021