Süreç

PP4.7, R1, Ekim 2021

Kültürel ve Sosyal Hizmetler Süreci

SÜREÇ KOORDİNATÖRÜ: fyazici@omu.edu.tr
SÜREÇTEN SORUMLU BİRİMLER: SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
YETKİ VE SORUMLULUKLAR: Görev tanımlarında belirlenmiştir.
SÜRECİN AMACI: Başta öğrencilerin barınma, beslenme, çalışma, dinlenme ve ilgi alanlarına göre boş zamanlarını değerlendirme, yeni ilgi alanları kazanmalarına imkan sağlayarak, sosyal durumlarının iyileşmesine, yetenek ve kişiliklerinin sağlıklı bir şekilde gelişmesine imkan verecek hizmetler olmak üzere tüm paydaşlarına kaliteli hizmet sunmak.
GİRDİLER KAYNAKLAR ÇIKTILAR
  • Aylık Yemek Menüsü

  • Araç Ruhsatı

  • Başvuru Formu/Dilekçesi

  • Birimler Arası Yazışma

  • Davet Yazısı

  • Görevlendirme Belgesi

  • Kafile Listesi

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Talep  Formu

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuru ve Değerlendirme Formu

  • Kimlik Kartı

  • Kimlik Talep Formu

  • Kurum Dışı Yazışma

  • Konaklama Formu

  • Öğrenci Belgesi

  • Pasaport

  • Sağlık Raporu

  • Topluluk Kurucu Üye Formu

  • Üyelik Formu

  • Üye Sözleşmesi

  • Vesikalık Fotoğraf

  • Basım Makinesi

  • EBYS

  • Eğitim Materyalleri

  • Enerji (doğalgaz, elektrik vb.)

  • Fiziki Mekân

  • KAYSİS

  • Kimlik Kartı -Yemek Sevk Araçları

  • Konaklama Demirbaşları

  • İnsan Kaynağı

  • Mutfak ve Yemekhane Demirbaşları

  • Ofis Ortamı

  • OMÜ İş Takvimi

  • Plaka Tanıma Sistemi

  • Spor Malzemeleri

  • Spor ve Salon Demirbaşları

  • Tanıtım Materyalleri

  • Teknolojik Altyapı, Donanım ve Yazılımlar

  • Turnike ve Geçiş Sistemleri

  • TÜSF Ekstranet Programı

  • Yasal Mevzuat

  • Yemek Üretim Malzemeleri

  • Erişilebilirlik Ödülleri

  • Fidan Sertifikası

  • Gündüz Bakımevi Kayıt Protokolü

  • Hizmet Faturası veya Tahsilat  Makbuzu

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Listesi

  • Kısmi Zamanlı SGK Tescili 

  • Kısmi Zamanlı Ücret Bordrosu 

  • Kimlik/Giriş Kartı

  • İş Bitirme Tutanağı

  • Malzeme Teslim Tutanağı

  • Mezun Hologramı

  • Organizasyon Destek Hizmeti

  • Öğrenci Butiği Cari Hesap Kartı

  • Öğrenci Temsilciliği Seçim Sonuç Tutanağı

  • Öğrenci Topluluğu Kuruluş Kararı

  • Öğrenci Topluluk Etkinlikleri

  • Öğrenci Yurdu Kesin Kayıtları

  • Turnike Geçişleri

  • Üniversite Seçim Kurulu Kararı

  • Üretilen Kimlik Kartı

  • Üretilen Yemek 

  • Üye Kaydı 

  • Üyelik Kartı

  • Sporcu Lisansı

  • Salon Tahsis Kaydı

  • Yemek Bursu Öğrenci Listesi

Faaliyetler

F4.7.1 Beslenme Hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Üniversitemiz personel ve öğrencilerine uygun şartlarda, sağlıklı ve dengeli bir beslenme hizmeti sunmak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı

Yemek Hazırlama ve Sunum İşlemleri 

Yemekhane Hazırlık ve Temizlik İşlemleri

Yemek Geliri Takip İşlemleri

Yemek Ödemeleri İşlemleri

SKSDB Aşçı
SKSDB Başaşçı
SKSDB Başgarson
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Sorumlusu
SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
ORT Bütçe Ofisi Personeli
SKSDB Garson
SKSDB Mutfak Ön Hazırlık Personeli
SKSDB Yemekhane Gelirleri Sorumlusu
SKSDB Yemekhane Otomasyon Görevlisi
SKSDB Yemek Sevk Personeli
SKSDB Yemek Üretim ve Kontrol Sorumlusu
İMİD İdari ve Destek Hizmetleri Ofis Personeli
SKSDB Birim Koordinatörü
Teknik Destek Personeli
PP.4.7.PRS.0002 OMÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI BESLENME HİZMETLERİ YÖNERGESİ
PP.4.7.PRS.0009 OMÜ ÖĞRENCİ YEMEK BURSU YÖNERGESİ
PP.4.5.İŞA.0012-Beslenme destek hizmetleri araç görevlendirme iş akış süreci
PP.4.2.İŞA.0013-Günlük Yemek Geliri Takibi İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0025-Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Özgelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0033-Yemekhane Gelirleri İş Akış Süreci
PP.4.2.İŞA.0059-Yemek Ödemeleri İş Akış Süreci
PP.4.7.FR.0065-Beslenme ve Destek Hizmetleri Nöbet Çizelgesi
PP.4.7.FR.0063-Atık Yemek Teslim Formu
PP.4.7.FR.0080-Günlük Yemek Üretimi ve Kontrol Formu
PP.4.7.FR.0083-İmha Edilen Yemeklerin Teslim Formu
PP.4.7.FR.0085-Kemikli Et İşleme Formu
PP.4.7.FR.0105-Yemek Bursu Alacak Öğrenci Listesi
PP.4.7.FR.0096 Soğuk Oda Isı-Nem Takip Çizelgesi
PP.4.7.FR.0106-Yemek İmha Tutanağı
PP.4.7.FR.0107-Yemek Sevk ve Dönüş Formu
PP.4.7.FR.0109-Yemek Üretim Sayısı Tespit Formu
PP.4.7.FR.0110-Yemekhane Denetim Formu
PP.4.7.FR.0111-Yemekhane Malzeme Ön İstek Formu
PP.4.7.FR.0112-Yemekhane Malzeme Sayım Çizelgesi
PP.4.7.FR.0114-Yemekhaneler Ücretli - Ücretsiz Geçiş İcmal Formu
PP.4.7.FR.0115-Yemekhanelerin Malzeme Takip ve Kullanım Çizelgesi
PP.4.2.FR.0013-Aylık Yemek Gelir Formu
PP.4.7.FR.0177-Ziyaret Talep Formu
PP.4.7.FR.0162-Aylık Yemek Listesi Formu
PP.4.7.FR.0016-Yemek Numunesi Alma ve Saklama Formu
PP.4.7.FR.0022-Yemek Hizmeti Bildirim Formu
PP.4.7.İŞA.0002-Yemek Fiş Talep İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0003-Yemekhane Hazırlık ve Temizleme İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0004-Yemek Hazırlama ve Sunumu İş Akış Süreci
PP.4.7.İŞA.0020-Yemek Bursu İş Akış Süreci
PP.4.8.İŞA.0003-Beslenme ve Destek Hizmetleri Teknik Bakım İş Akış Süreci
İzleme Kriterleri:

F4.7.2 Barınma hizmetleri

Faaliyetin Amacı: Öğrenci yurtlarının ilgili mevzuatlar kapsamında işletilmesi, yönetimi ve denetimi ile üniversitemiz öğrencilerine güvenli ortamlarda kaliteli bir barınma hizmeti sunmak.
Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler: SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI, ULUSLARARASI İLİŞKİLER BİRİMİ
Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
  • Öğrenci Yurdu Başvuru ve Kayıt İşlemleri
  • Öğrenci Yurdu Aidat ve Güvence Bedeli Tahsilat İşlemleri
  • Öğrenci Yurdu Gelir Takip İşlemleri
  • Yurttan Ayrılış İşlemleri
ORT Bütçe Ofisi Personeli
SKSDB Birim Koordinatörü
SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
SKSDB Sosyal Hizmetler Ofisi Personeli
ORT-Taşınır Kontrol Yetkilisi
SKSDB Yurt Personeli
SKSDB Yurt Yöneticisi
SKSDB Yurt Yönetim Personeli
İMİD Bakım Onarım Servisi Personeli
İMİD Destek Hizmetleri Personeli
PP.4.7.PRS.0008 OMÜ ÖĞRENCİ YURTLARI YÖNERGESİ
    İzleme Kriterleri:

    F4.7.7 Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırılması

    Faaliyetin Amacı:
    Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
    Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
    SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
    SKSDB Sosyal Hizmetler Ofisi Personeli
    PP.4.7.PRS.0005 OMÜ KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ ÇALIŞTIRMA YÖNERGESİ
      İzleme Kriterleri:

      F4.7.9 Üniversite Kimlik Kartı Basım Hizmeti

      F4.7.11 Organizasyon Destek Hizmetleri

      Faaliyetin Amacı:
      Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
      Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
      SKSDB Baskı Atölyesi Personeli
      SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
      SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
      SKSDB Birim Koordinatörü
      SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
      SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
        İzleme Kriterleri:

        F4.7.12 Tanıtım Faaliyetleri

        Faaliyetin Amacı:
        Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
        Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
        SKSDB Baskı Atölyesi Personeli
        SKSDB Beslenme Hizmetleri Birim Yöneticisi
        SKSDB İktisadi İşletme Birim Yöneticisi
        SKSDB Birim Koordinatörü
        SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
        SKSDB Sosyal Hizmetler Birim Yöneticisi
          İzleme Kriterleri:

          F4.7.14 Öğrenci Temsilciliği Faaliyetleri

          Faaliyetin Amacı:
          Faaliyetin Yürütüldüğü Birimler:
          Faaliyet Adımları Görevli Bilgi/Tarif Dokümanları Kayıt Ortamı
          SKSDB Kültür Hizmetleri Ofisi Personeli
          SKSDB Kültür ve Spor Birimi Yöneticisi
            İzleme Kriterleri:

            İzleme Kriterleri

            Kod İzleme Kriteri Durumu İzleme Sıklığı İlgili Birimler Gerçekleşen Değer
            İK4.7.1.1 İmha edilen yemek sayısının üretilen yemek sayısına oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.1.3 Yemek ile ilgili yapılan şikayet sayısı (olumsuz geri bildirim) Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.1.4 Yemek sunumu ile ilgili müşteri memnuniyeti oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.2.1 Barınma ile ilgili şikayet sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.2.2 Barınma ile ilgili müşteri (öğrenci) memnuniyeti oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.3.1 Konaklama ile ilgili şikayet sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.3.2 Konaklama ile ilgili müşteri memnuniyeti oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.4.1 Desteklenemeyen öğrenci faaliyeti sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.5.1 Salonlarla ilgili şikayet sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.5.2 Salonlarla ilgili müşteri memnuniyeti oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.5.3 Olumsuz havuz suyu numunesi sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.6.1 Yemek bursu verilen öğrenci sayısının toplam öğrenci sayısına oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.6.2 İmha edilen ürün sayısının bağışlanan ürün sayısına oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.7.1 Kısmi zamanlı çalışan öğrencilerin çalışma karşılıklarının ödenmesi ile ilgili şikayet sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.8.1 Kreşte gerçekleşen kaza vb. olumsuz olay sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.8.2 Kreşten yararlanan şikayetçi sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.8.3 Uygun olmayan yemek numunesi sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.8.4 Kreşten yararlananların toplam kapasiteye oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.9.1 Hatalı veya eksik basılan kimlik sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.10.1 Otoparklarda yaşanan kaza sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.11.1 Organizasyon desteği memnuniyet oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.12.1 Etkin gerçekleştirilmeyen tanıtım faaliyeti sayısı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.13.1 Kampüs erişilebilirlik (asansör, kılavuz yol, tuvalet, rampa vb.) oranı Aktif 12 0 Hedefler
            İK4.7.14.1 Seçim sonuçlarına yapıla itiraz sayısı Aktif 12 0 Hedefler